حرکت در مسیر ماموریت، دستاورد بزرگ دانشگاه جامع علمی کاربردی است

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۵ کد : ۶۸۰۲۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۴۰۵

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان گفت: دستاورد بزرگ دانشگاه این است که در مسیر ماموریت اصلی خود که همان اشتغال آفرینی از طریق آموزش های مهارت محور حرکت می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان؛ شوای تعاملی روسای مراکز علمی کاربردی استان کردستان با موضوع پذیرش مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی برای مهرماه 1402 به صورت مجازی برگزار شد.

دکتر شاهین فکور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه هماهنگی بیشتر و انتقال تجربیات روسای مراکز در زمینه اقدامات تبلیغی پذیرش دانشجو برای مهرماه 1402 است.

وی با تاکید بر انجام فعالیت های تبلیغی براساس شیوه نامه یکپارچه ستاد مرکزی دانشگاه افزود: با همفکری و ارائه گزارش اقدامات مراکز در خصوص پذیرش مهرماه 1402 ، ماموریت و رسالت دانشگاه دراذهان عموم مردم پالایش و اصلاح می شود.

شاهین فکور درخصوص رویکرد و برنامه های راهبردی تیم مدیریتی دانشگاه عنوان کرد: دستاورد بزرگ دانشگاه این است که دانشگاه در مسیر ماموریت اصلی خود که همان تربیت نیروی ماهر و اشتغال آفرینی از طریق آموزش های مهارت محور در حال حرکت بوده و فعالیت های جدی و عملیاتی در این زمینه صورت گرفته است. تضمین اشتغال در مراکز علمی کاربردی در جوار صنعت به عنوان راهبردی فعلی یکی از همین اقدامات است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان با اشاره به بازنگری و تدوین رشته های جدید و حذف برخی از کد رشته های محل های کم طرفدار تصریح کرد: برنامه جدی دانشگاه در خصوص حذف رشته های فاقد شغل و تدوین رشته های متناسب بازارکار می تواند بهترین شیوه تبلیغات پذیرش دانشجو برای مراکز باشد.

وی تصریح کرد: در پذیرش مهرماه سال جاری برخی از کد رشته محل ها به صورت ستاره دار خواهد بود که به معنای تضمین اشتغال و مختص مراکز علمی کاربردی در جوار صنعت است. این موضوع به صورت جدی و عملیاتی در حال انجام می باشد.

شاهین فکور در پایان بر اجرای کامل و رعایت دقیق بندهای شیوه نامه تبیلغی و ارائه گزارش مستند از فعالیت های تبلیغی تاکید کرد.

در ادامه هریک از روسای مراکز علمی کاربردی استان کردستان ضمن تبادل نظر در خصوص شیوه های تبلیغات و عدم تداخل زمان پذیرش دانشجو با امتحانات پایان ترم ، خواستار توجه بیشتر به دغدغه های مراکز شدند.