نشست هم اندیشی رابطین خبری مراکز علمی کاربردی استان کردستان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان؛ به منظور هماهنگی وهم افزایی در خصوص تبلیغات پذیرش دانشجو نشست هم اندیشی رابطین خبری مراکز علمی کاربردی استان کردستان به صورت حضوری و مجازی برگزارشد.
در این نشست زارعی مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان ضمن تاکید بر همفکری و ارتباط بیشتر با مراکز تحت نظارت استان اظهار داشت: هدف از این نشست برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با مراکز جهت انعکاس اقدامات و فعالیت های تبلغی مراکز در ایام پذیرش می باشد.
مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان با اشاره به برنامه تبلیغاتی پذیرش در مهرماه سال جاری در خصوص معرفی هرچه بهتر جایگاه و برند دانشگاه جامع افزود: علی رغم محدودیت های مالی در شرایط کنونی نه فقط درایام تبلیغات پذیرش بلکه باید تلاش جدی نماییم تا جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی را از طریق معرفی مدرسان و دانشجویان شاخص مراکز، رشته های تحصیلی این دانشگاه را در جامعه به درستی معرفی گردد.
زارعی در خصوص فراخوان شعار سال دانشگاه خاطر نشان کرد:به منظور تداعی شنیداری رسالت و ماموریتهای محوله در حوزه اشتغال مولد و توسعه فرهنگ مهارت آموزی، دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر دارد طی فراخوان کلی شعار خود را همراستا با عناصر هویت بصری طراحی نماید. به همین منظور ضمن اطلاع رسانی شایسته در مرکز از کلیه دانشجویان ، مدرسان ، همکاران دانشگاه جامع علمی کاربردی در سراسر کشور و عموم علاقمندان دعوت مینماید تا در انتخاب برترین شعار برای معرفی اهداف دانشگاه مشارکت نمایند که در پایان به 3 شعار برگزیده ، هدایایی ویژه ، اعطا می شود.
در ادامه هریک از رابطین خبری با ارائه پیشنهادات خود در خصوص مسائل جاری مراکز به ویژه تبلیغات پذیرش، خواستار تعیین برنامه ی جامع و راهبردی برای ایام تبلیغات ، بودجه مناسب به واحدهای استانی و مشخص بودن زمان مناسب تبلیغات از جانب ستاد مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی شدند.


 
                                                         
                                                         
                                                         
                 
                