کنسرسیوم مراکز علمی کاربردی استان در جلسه هم اندیشی روسای مراکز علمی کاربردی کردستان تشکیل شد
 
                                    با توجه به در پیش بودن پذیرش دانشجو در سال تحصیلی 1401-1400 به منظور اقدامات وسیع تبلیغی و ترویجی اثرگذار ، کنسرسیوم مراکز علمی کاربردی استان در جلسه هم اندیشی روسای مراکزتحت نظارت استان کردستان تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان؛ در جلسه روسای مراکز علمی کاربردی کردستان در راستای اقدامات وسیع تبلیغی و ترویجی اثرگذار، کنسرسیوم مراکز علمی کاربردی استان کردستان با هدف جذب حداکثری دانشجو در پذیرش سال تحصیلی 1401-1400 تشکیل شد.
دکتر عادل سی و سه مرده رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان در جمع روسای مراکز تحت نظارت استان کردستان عنوان کرد: کیفیت در مراکز علمی کاربردی یکی از مهم ترین ابزارهای تبلیغی و ارتقای سطح آن از اهداف دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای ماموریت دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد به همین منظور باید نیازمندی های مهارتی در استان را شناسایی کرده تا بتوانیم بر اساس آن تبلیغات موثر و هدفمند داشته باشیم.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان ضمن اشاره به اقدامات وسیع تبلیعی در جذب دانشجودر ترم گذشته افزود: با توجه روند کاهشی جذب دانشجو در سال های اخیر در تمام دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی کشورو بودجه محدود ، لازم است روش های های جدید تبلیغات را مدنظر قرار داده تا بتوانیم با ارائه تصویر درست و واقعی از پتانسیل دانشگاه جامع علمی کاربردی و رسالت آن که همان مهارت آموزی است، نیازهای های جامعه هدف یعنی دانشجویان آینده را برطرف نماییم.
دکتر سی و سه مرده خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این جلسه ، تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی کاربردی استان به منظور هم افزایی و به اشتراک گذاشتن تجربیات مراکز علمی کاربردی کردستان می باشد تا با همفکری و استفاده از ظرفیت و توانمندی یکدیگر در زمینه تبلیغات جذب موثر عمل نماییم.
در ادامه هریک از روسای مراکز علمی کاربردی استان ضمن ارائه تجربیات و نقطه نظرات خود ، راهکار های عملی و پیشنهاداتی کاربردی در خصوص فعالیت های تبلیغی در جهت جذب حداکثری دانشجو در سال تحصیلی جاری بیان کردند.


 
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                