جلسه ارزیابی روند تشکیل کلاسهای مجازی در مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت استان کردستان برگزار شد
 
                                    
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان؛ جلسه ارزیابی روند تشکیل کلاسهای مجازی در مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت استان کردستان با حضور رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان و ناظران واحد استانی برگزار شد.
دکتر عادل سی و سه مرده رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان در جمع کارکنان ناظر تاکید کرد: به منظور افزایش حضور دانشجویان و اساتید و نظارت بر روند صحیح برگزاری کلاس ها باید به طور منظم و مرتب از کلاس های مجازی مراکز تحت نظارت بازدید به عمل آید تا با توجه به شرایط کنونی کرونا ، از کیفیت و کمیت برگزاری کلاس های مجازی کاسته نشود.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی ضمن تقدیر از کارکنان واحد استانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کارکنان واحد استانی علاوه برانجام امور محوله خود در حوزه کاری مختلف، هریک به طور جداگانه یک مرکز را به صورت جداگانه پایش و ارزیابی می نمایند.
دکتر سی و سه مرده با توجه به پیشرفت برگزاری کلاس ها و حضور دانشجویان و اساتید در هفته های اخیر افزود: نظارت مداوم ناظران واحد استانی و حضور در کلاس ها موجب افزایش آمار برگزاری و حضور دانشجویان و اساتید و منظم برگزار شدن کلاس ها شده است و باید تا پایان ترم به همین منوال به جلو برویم تا به بار آموزشی کلاس ها افزوده شود.
در ادامه اجلال اکبری کارشناس مسئول واحدفناوری اطلاعات وارتباطات واحد استانی و مسئول فنی و آموزش سامانه آموزش کلاس های مجازی مراکز علمی کاربردی استان کردستان ضمن ارائه گزارش هایی در قالب نمودار های تصویری و آماری و به تفیکیک شده ی کلاس های برگزاری شده توسط مراکز و تجمیع گزارش های ناظران و مراکز از روند چگونگی برگزاری کلاس هر مرکز، پیشنهاداتی در خصوص بهتر نمودن نظارت کارکنان ناظر واحد استانی ارائه کرد.
سپس هرکدام از کارکنان ناظر به صورت جداگانه گزارش کلی از کلاس های برگزار شده مرکز تحت نظارت خود ارائه دادند.


 
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                 
                 
                 
                 
                