جلسه هم اندیشی نمایندگان سامانه آموزش مجازی مراکزعلمی کاربردی تحت نظارت استان کردستان برگزار شد
 
                                    به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان؛ به منظور افزایش بهره وری سامانه آموزش مجازی مراکز علمی کاربردی استان کردستان، جلسه هم اندیشی نمایندگان سامانه آموزش مجازی مراکز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت ویدئو کنفرانسی و حضوری برگزار شد.
در ابتدا اجلال اکبری کارشناس مسئول واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت برگزاری کلاس های مجازی مراکز تاکید کرد: هدف از برگزاری این جلسه بررسی مشکلات و موانع سامانه آموزش مجازی جهت برطرف نمودن نواقص آن همچنین باهم افزایی و استفاده از نقطه نظرات کارشناسان بهبود عملکرد مراکز در برگزاری کلاس های مجازی شاهد باشیم.
در ادامه دکتر عادل سی و سه مرده با تاکید بر برگزاری منظم کلاس های مجازی در ترم جاری عنوان کرد: در شرایط کنونی آموزش مجازی بخش جدایی ناپذیراز آموزش شده است و باید آن را کاملاً جدی بگیریم و با رفع ایرادات شرایط فعلی را بهتر نماییم.
سرپرست دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان با اشاره به کمیت و کیفیت برگزاری کلاس های مجازی در مراکز افزود: قسمت عمده مشکلات سامانه آموزش مجازی به مراکز مرتبط است ودر حال حاضر وضعیت آموزش مجازی در مراکز تاکنون وضعیت مطلوبی ندارد و انتظار داریم مراکز چالش های پیش رو در برگزاری کلاس های مجازی را حل نمایند چراکه مراکز ، دانشجویان و اساتید صف اول خط مقدم این کلاس ها می باشند تا در صورت بروز مشکل از طریق واحد استانی و کارشناسان مربوطه موانع برطرف شود.
سپس هرکدام از نمایندگان مراکز درسامانه آموزش مجازی با بیان دغدغه های خود و برخی از مشکلات عدم برگزاری و وضعیت برگزاری کلاس های مجازی از قبیل: عدم حضور دانشجویان، عدم حضور برخی مدرسان و مشکلات قطع و وصلی سامانه آموزش مجازی، پیشنهاداتی در جهت بهتر نمودن برگزاری کلاس های مجازی ارائه دادند.


 
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                