نشست رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان با روسای مراکز به منظور هماهنگی امتحانات پایان ترم
برگزاری هشتاد و سومین جلسه روسای مراکز تحت نظارت دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان
 
                                    به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان؛ در هشتاد و سومین جلسه روسای مراکز دکتر جوادی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان بیان کرد: با توجه به نزدیک تر شدن به فصل امتحانات پایان ترم هماهنگی ها و اقدامات لازم جهت برگزاری بدون نقص امتحانات توسط روسای مراکز صورت گیرد.
تیمور جوادی افزود : با عنایت به این که کیفیت آموزش برای دانشگاه مسئله مهمی است روسای مراکز باید در خصوص رعایت موارد نظارتی مد نظر دانشگاه در تمامی زمینه ها از جمله کیفیت برگزاری امتحانات ، نحوی طراحی سوال طبق شیوه نامه ها اهتمام جدی داشته باشند چراکه مسئولیت آن بر عهده رئیس مرکز است.در همین راستا سامانه ارزشیابی مدرسان برای دانشجویان فعال شده است که باید دانشجویان به منظور رصد کیفیت و ارزشیابی اساتید مشارکت نمایند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان در خصوص ارزیابی و وضعیت مراکز عنوان کرد : مراکز دانشگاه به چهار سطح تقسیم شده اند که در این میان فقط مرکز فرهنگ وهنر در سطح 2 می باشد و باقی مراکز که در سطحهای پایین تری هستند باید نسبت به ارتقای کیفیت و حرکت به سمت سطح بالاتر اقدام نمایند. همچنین در خصوص تبلیغات مناسب جهت اطلاع رسانی بهتر در سطح استان ارتباط مستمر و بازدید از هنرستان ها و آموزش پرورش صورت گیرد.
دکتر جوادی در جمع روسای مراکز درخصوص برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان خاطر نشان کرد: دانشگاه درنظر دارد به منظور یکپارچگی مراسم و اجرای درخور شان فارغ التحصیلان ، در بهمن ماه سال جاری جشن فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان را به میزبانی واحد استانی برگزار نماید.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان در مورد برخی موارد از قبیل پرداخت و تسویه حق الزحمه مدرسان دانشگاه ،حضور و مشارکت در جشنواره های رویش و حرکت ، مسابقات قرآنی و ورزشی ، تعیین تکلیف پرونده دانشجویان و اسکن مدارک آنان ، توسعه مراکز رشد و کارآفرینی و بکارگیری از مدرسان علوم دینی که از نهاد رهبری دارای کد مدرسی هستند ، تاکید نمود.
در ادامه هریک از روسای مراکز برخی دغدغه ها و مشکلات مراکز تحت امر خود جهت رفع آن بیان کردند.


 
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                                                         
                 
                 
                 
                 
                