دومین سمینار ارتباطات و روابط عمومی مركزآموزش علمی كاربردی فرهنگ و هنر

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ | ۱۴:۳۰ کد : ۱۴۵۳۴ اخبار شیرپوینت
تعداد بازدید:۲۱۲
دومین سمینار ارتباطات و روابط عمومی در سالن آمفی تئاتر واحد استانی با حضور ریس محترم دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد استان کردستان، روسای محترم مراکز ، کارمندان ، اساتید ، کارشناسان و دانشجویان مرکز فرهنگ و هنر و مراکز دیگر برگزار گردید
دومین سمینار ارتباطات و روابط عمومی مركزآموزش علمی كاربردی فرهنگ و هنر

دومین سمینار ارتباطات و روابط عمومی در سالن آمفی تئاتر واحد استانی با حضور ریس محترم دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد استان کردستان، روسای محترم مراکز ، کارمندان ، اساتید ، کارشناسان و دانشجویان مرکز فرهنگ و هنر و مراکز دیگر برگزار گردید 

در ابتدای سخنرانی دکتر سیف رئیس محترم مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر سروش بعد از خیر مقدم و تشکر از حضور مخاطبین ،  به اهمیت روز ارتباطات و روابط عمومی و توسعه رشته روابط عمومی در جهت توسعه رو به پیشرفت شاخص های  آموزشی در ایران اشاره نمود.

جناب آقای ورمزیار به عنوان سخنران اول بعد از اشاره به اهمیت روز ارتباطات و روابط عمومی به شاخص های ارتباط جمعی و ارتباط آن با سرمایه اجتماعی اشاره نمود. روابط عمومی به عنوان یکی از ابزارهای یک سازمان پیوند دوسویه ومتقابل با مشتریان و ارباب و رجوع به سازمان دارد وتفاوت عمده ای که با تبلیغات دارد یک سویه بودن و ویژگی سلطه آمیز تبلیغات می باشد .

در ادامه آقای دکتر فواد حبیبی به کارکرد های رسانه های ارتباط جمعی با تاکید بر تلویزیون پرداخت . تلویزیون  به عنوان رسانه ارتباط جمعی که وظیفه اطلاع رسانی را بر عهده دارد بیشتر در صدد تهی کردن محتوای دانش می باشد تا افزایش و ارتقاء علم و دانش .

آقای شهرام بهرامی به عنوان سخنران سوم سمینار به موضوعات رسانه ها ، مدیریت رسانه ها و سواد رسانه ای اشاره نمود . ایشان در ادامه اشاره نمودند که به دلیل ارتقاء و پیشرفت تکنولوژی لازمه استفاده از هر وسیله ارتباط جمعی مثل کامپیوتر ، اینترنت و.... نیازمند سواد رسانه ای تخصصی مرتبط با آن رسانه می باشیم .

جناب آقای ورمزیار به عنوان سخنران اول بعد از اشاره به اهمیت روز ارتباطات و روابط عمومی به شاخص های ارتباط جمعی و ارتباط آن با سرمایه اجتماعی اشاره نمود. روابط عمومی به عنوان یکی از ابزارهای یک سازمان پیوند دوسویه ومتقابل با مشتریان و ارباب و رجوع به سازمان دارد وتفاوت عمده ای که با تبلیغات دارد یک سویه بودن و ویژگی سلطه آمیز تبلیغات می باشد .

در ادامه آقای دکتر فواد حبیبی به کارکرد های رسانه های ارتباط جمعی با تاکید بر تلویزیون پرداخت . تلویزیون  به عنوان رسانه ارتباط جمعی که وظیفه اطلاع رسانی را بر عهده دارد بیشتر در صدد تهی کردن محتوای دانش می باشد تا افزایش و ارتقاء علم و دانش .

آقای شهرام بهرامی به عنوان سخنران سوم سمینار به موضوعات رسانه ها ، مدیریت رسانه ها و سواد رسانه ای اشاره نمود . ایشان در ادامه اشاره نمودند که به دلیل ارتقاء و پیشرفت تکنولوژی لازمه استفاده از هر وسیله ارتباط جمعی مثل کامپیوتر ، اینترنت و.... نیازمند سواد رسانه ای تخصصی مرتبط با آن رسانه می باشیم .

 در پایان برنامه به پنج نفر از دانشجویانی که  در مسابقه شرکت نمودند و جواب درست ارائه داده بودند به هرکدام کارت هدیه اهدا شد. و به جناب آقای دکتر رستمی ، سرکار خانم صالحی ، دکتر حبیبی ، آقای بهرامی ، آقای ورمزیار و آقای صلواتی لوح تقدیر اهدا شد.